Jess

En helt onödig uppdatering igentligen. hehe. Har faktiskt inte hänt så mycket på sista tiden.

En sak som hänt dock. =O) I fredags fick jag ett samtal från ett företag som undrade om jag kunde komma på intervju på måndag (igår). "Ja , det ska jag väll kunna göra" sa jag och lät lite halv intresserad, fast i själva verket stod jag å hoppade jämnfota och jublade inombords. Dock är det ett sommarjobb, men det är ett jobb. hehe. =O)
Iaf. Va på intervjun i måndags och det känns som det gick hyffsat iaf, men man vet juh aldrig. Det va kul iaf =O) Vi skrattade och skämtade lite å så.. å hyffsat god kaffe hade dem =O)

Imorgon lr kanske, kanske idag ska vi ta ner dem två sist träden som JAG kan ta ner, sen har vi bara 15-25m träd och det lämnar vi till proffsen =O)

Ja det va la det. *Uppdaterar sen om det händer nå mer kul.

Tjingeling

...............*pip*

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna att du får jobbet. :)

2009-04-21 @ 09:51:28
Postat av: Pia

Va va de för jobb då?? Hoppas de gick bra!!

2009-04-29 @ 20:21:37
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0