då var det dags igen

Hade skrivit ett par rader innan, men det raderades av nån underlig anledning. =O/ Surt sa räven.  Orkar inte skriva om allt så ni får nöja er med detta. =O)


Nu börjar allvaret igen. 
Andra dagen träning, men dock gick inte denna dag allt för bra, pga ryggen. Hade ont i korsryggen, så jag vågade inte ge mitt yttersta. Men men. Ska ner å träna imorgon igen, å då cykla ner å ev cykla en vända extra innan man är hemma.

Känns skönt samtidigt som trådarna från soffan gärna vill dra en tillbaka, men inte nu, nu jävlar ska detta in på rutin.

I lördags hade vi kvartersfest. Va riktigt kul. =O) Mikko blev full, många andra va fulla, andra lite fullare. hehe. Men kul å trevligt var det från klo 18 till 03.15 då vi sista gick in =O) Så jäkla kul =O)

Nej, nu ska jag göra nå vettigt,

Kommentarer
Postat av: anonym

men varför kopierar du det inte innan du publicerar gör alltid jag efter ett antal försvunna blogg inlägg.

2009-08-26 @ 13:28:37
Postat av: Linda

Men hörrö Mikko, nu är det väl ändå dags för en uppdatering?! ;-)

2009-09-03 @ 13:05:02
URL: http://linvbjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0