It's been awhile

jess..  Kanske ska börja kalla detta för en månadsblogg? ;)
Nedå.. Ska försöka uppdatera iaf engång i veckan. =O)

Vad har hänt sen sist? Ja, det är mycket. Vi har tyvärr varit tvugna å sälja lite grejer för att få råd med julklappar, å det gick juh bra. Vi fick råd med ett gäng julklappar, å sen en större =O) Så barnen lär bli nöjda =O)

Det har väll inte undgått nån att det kommit en massa snö den senaste veckan. Fy fan va härligt. Njuter för fulla muggar. Dock har vi bara hunnit med att åka pulka en dag. Men det blir fler gånger =O)
Skotta är väll härligt? Eller är jag ensam att tycka de? Av nån underlig anledning tycker jag det är skönt. Man får tänka å filosofiera lite för sig själv.
Har funderat mycket på huset å vad som ska göras här näst. Måste byta tak, det är nästa stora projekt. Så vi får se när man har råd med det. =O/

Leo har juh fyllt år här i dec. Så det har varit folk här titt som tätt till Leos glädje. Han har hunnit bli 6år. Tiden går bra fort. Å de gråa hårstråna blir allt fler. hehe.
I helgen (imorgon) ska han ha ett läskigt kalas. Dvs att vi ska försöka oss på att göra lite läskiga bakelser å sådant. Sen blir det till att köra lekar å sånt. =O)

Vad har hänt mer då? Jo.. Jag har fått jobb.. hehe. Fick ett muntligt JA idag. Så i Januari ska jag skriva på papprena så det blir officiellt. =o)

Ja, det var allt jag hade idag. Ha d gott i vinter vädret.

Tjillevipp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi två. Saknar att bo i hus nu, då man missar snöskottningen. Jag lät inte dotterns pappa skotta mer än nödvändigt då jag bodde kvar i huset, för det ville ju jag göra. Haha.



Kul med kalas!



& ännu roligare att du fått ett jobb! Grattis så jättemkt till det! Vad är det för något jobb?



kram

2009-12-18 @ 19:55:19
Postat av: Nanna

Låter som det ändå vart bra. Tråkigt med att ni vart tvugna att sälja saker för att ha råd med julklappar. Men så kan det va ibland.

Kul att du fått jobb. Verkligen härligt antar jag. :)

Hoppas kalaset imorgon går bra.



Kram

2009-12-19 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0