Testar och leker

Om ni skulle komma in å läsa å det ser allmänt knasigt ut beror det på att jag leker med alla dessa koder å dittan å dattan.. Jag är inte expert i den kategorin.. så om nån känner sig manad till att hjälpa mig med att få bloggen att se lite roligare ut och hjälpa mig hitta rätt bland alla dessa förbannade koder så vore jag tacksam.. Annars kommer det sluta med att jag kastar upp nån rosa bakgrunds färg med gröna prickar på.. å det vill ni väll inte?

Maila mig isf på [email protected] lr hojta till på msn lr på min facebook om ni känner för att vara en sådan där vit med vingar.

Puss å Kram

Kasta aldrig glas i ett sten hus, kan bli jobbigt att gå barfota sedan.

Kommentarer
Postat av: Lindan

Rosa skulle väl inte vara så tokigt som bakgrundsfärg? :-P



& du, kasta inte igelkottar i en ballongaffär..!

2009-02-14 @ 07:28:15
Postat av: Paja

på "design" väljer du bara ett tema där så länge så slipper du ha blå bakgrund me rosor på ;)

2009-02-16 @ 00:40:07
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0