Hallå

"Hello (Hello) allow me to introduce myself My name is Miiijoma
So nice to meet you It's been a long time sorry I've been away so long
My name is Miiijoma I never meant to leave you"

"Hello" med Eminem är favoriten för tillfället. Så skönt flow i det hela.

"Grymt fett med para".. Kommer ni ihåg det? Var det inte Telia reklamen som hade dess fraser när de skulle presentera deras ungdoms abonemang? hehe. =O)

Ja idag har jag varit iväg å målat Hälften av en logga. Ska fortsätta på Onsdag. Sen nu på kvällen har vi varit iväg och rivit ner en lekstuga som dotra ska få. MEN... insåg när vi påbörjade rivningen att det mesta var bara skräp. Ruttet, fuktskadat, svamp.. ja den va helt för färlig. Men vissa delar gär att använda, så det har vi att gå igenom och byta ut det som saknas, är trasigt eller är sjukt på ett eller anat vis.

Imorgon fyller min dotter 4år =O) Hon hade prinsess kalas i helgen. Då var det korv med bröd, glass, kakor å godis. Chips å saltapinnar som tilltugg. Sedan var det vatten spridaren som gällde. hehe.
Imorgon fm ska jag meka bil, tyvärr. Men ett måste. Ska besikta den imorgon så då är det några snabba fix på den. Får hoppas vi får iordning på allt bara. =O/

Nej.. Nu ska jag kasta mig i sänga.
Ni får ha det så gott.

Kram på er alla.




Kommentarer
Postat av: Linda

Mja, den är bra. Men han har gjort bättre. :-)



Reklamen har jag inget minne av tror jag, försökte hitta på den på youtube. Men gick inte så bra.



Tråkigt med lekstugan, vi hade en jätterolig idé till dottern då jag fortfarande bodde vid huset. Köpa en sån där liten husvagn & göra till lekstuga, såg bilder på det i en inredningstidning förut. Jättesöt var den! Får se om pappan & hans nya tar tag i det nu istället då. :-)



kram

2009-06-30 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0