En underblogg

Jamen.. har firrat en underblogg till denna blogg.. =O) Länken hittar ni nere under "Länkar"..

Dubbelt dos av nöje från mig till dig.. Inte illa va? ;) Dela gärna med er av erfarenheter när det kommer till nikotin härvan eller andra begär eller beroenden. =O) Ska titta sen om jag hittar en "dag räknare" som räknar upp alla snusfria dagar och som kan återställas OM ett återfall skulle inträffa.. Jag ska va helt ärlig och öppen i den bloggen när det gäller känslor och allt runt nikotin abstinensen, om jag får ett återfall, gått upp i vikt pga ett extremt söt sug, gått ner i vikt m.m m.m.. ska iaf försöka.. men en sak kan jag lova.. Får jag ett återfall så skriver jag det..


Krakelibrankelfnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande att följa hur det kommer gå, håller tummarna att det går bra. :)

2009-03-18 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0