Händer saker

Som sagt. Reparations väv uppe på en vägg nu... (tack för tapeten Stefafafan =O)) )  sen tog den slut.. hehe. Fan för att vara fattig och renovera. Men men.. får härja lite på Linda då detta är hennes påhitt.. ;0)
Men iaf... nu ska det lite fog på och sedan kanske man kan börja grunda väggarna.. och kanske trappen. Måste dock ha mer rep.väv snart så man kan färdigställa skiten.. för att sedan börja med övervåningen.

Bilder får ni vänta med då jag råkade skala av nätverkskabel när jag håll på.. hehe. Men men.. den som väntar på någe gott väntar alltid för länge.. hehe.. ;)


Ja de e freda' kväll och dans i folketspark...  

Kommentarer
Postat av: Linda

Dans i någon park hinns inte med för min del.. Här bakas det för fullt, efter en heldag inne vid ett lekland i Gävle med dottern & hennes pappa så kom jag bara hem & ställde mig för att just baka. Vi ska ha 2 års kalas imorgon så det kan vara bra att ha lite fikabröd att bjuda på då. ;-)



Längtar något tills jag anser mig klar så jag kan lägga mig i sängen, tokont i ryggen efter dagens bravader.. Sen är dottern hos sin pappa så imorgon får jag vakna av mig själv. Det känns en aning skönt nu.. :)

2009-03-13 @ 21:54:06
Postat av: Titti

Tänk att alla bloggar nuförtiden ;) Hur är läget annars?? :)

2009-03-13 @ 23:49:02
URL: http://tittiblom.blogg.se/privat
Postat av: Linda

Stefan? Hm den stefan som jag tror det är, prova & säg Praktikanten till han nästa gång... haha Du glömde att din sons gudmor gjorde kaffe till dig... hehe

Vinet va gott men tillslut mådde jag illa. Maten va god. :)

2009-03-14 @ 01:10:26
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0