Mulle skogen . here we come

... idag har jag, Leo och Miio varit barnvakt åt två små tjejer på 1.5 år. Inge gnäll lr skrik, utan det gick galant. Leo smet in i hans kompis rum (han va på dagis.. kompisen altså) och lekte med lego och Miio följde med mig in med tvillingarna i deras rum. Dr donade Miio med dockorna, hjälpte tjejerna med att klä på dem, natta dockorna och allt. Sen hade vi lite jagis och så kollade vi ut i skogen och räknade pinnar och stenar m.m.. hehe. Det gick helt suveränt =O)

Sedan kom Leos gudmor Linda och hämtade Miio och dem två åkte iväg och bada. Jag och Leo då? Vi gick ner till källaren, hämtade yxan och klöv några vedklabbar och fixade lite flis till eftermiddagens grillning..jamen, Linda jag och Leo gick ut i skogen sedan och grillade lite korv. Leo var helt lyrisk. Han fick tälja sin grillpinne själv. hehe. Han va riktigt stolt över det =O) Va riktigt mysigt. Gudmor Linda och Miio dök upp sen så Miio också fick grilla lite. =0) Men nästa gång vi ska iväg och grilla så ska vi alla åka =O)


Vad sa Älgen när den korsat älven och blivit ren? Då var det g(h)jort.. hehehe..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken helmysig dag ni hade! :)

2009-03-20 @ 07:58:39
Postat av: Tezzan

MYYS :) Kanske nånting vi kan hitta på nån dag :D Är så länge sen vi sågs nu :D



Ha de gott och puss och krama familjen från mig :D

2009-03-20 @ 10:58:22
URL: http://tezzank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0