Jorå så att de...

Idag är ingen bra dag. Känner hur det kokar inom mig. Vill ex ta datorn å kasta den ut genom detta lilla fönster vi har bredvid den, vill rasera väggen som är bredvid mig, vill skrika nästa person som korsar min väg rätt upp i ansiktet så den faller ihop i fosterställning skakandes och hysteriskt gråtande. Jag känner att jag vill slänga mig själv ner i ett det djupaste avgrund utan hopp om att finna vägen ut. Jag vill helt enkelt gå runt å vrida nacken av folk idag.. men ni ska veta hur många ggr jag bitit mig i tungan och räknat till tio denna dag.

I helgen var det auditions, barnkalas och allmänt lugnt.
En kompis ska göra en film och det har varit auditions i helgen. Jag skulle ha varit med och hjälpt till, men tyvärr så hade jag missförstått hela alltet om helgen, så fick tyvärr ingen barnvakt, och kunde tyvärr inte ta med barnen dit. Men jag gick ner en stund å fick motspela en gång iaf. Jäkla duktig denna va som sökte rollen. Man känner sig som en rejäl sopa om man jämnför sig med dem som sökte =O)
På söndagen var det barnkalas. Skulle igentligen ha skjussat Leo till ett kalas å Miio till ett annat. Men tyvärr så va pojken som Leo skulle till kalas hos sjuk, så den blev uppskjuten, så Leo fick följa med till Amanda tillsammans med Miio. Amanda är för övrigt Leos flickvän.. hehe. Så nu vet ni de å =O)
När vi kom dit så va jag nära på att enbart droppa av barnen å åka hem igen, hehe. Dem hade köpt såna där "födelsedags tuter". 15 barn med sådanna tutor.. det låter, å det låter mycket. Dem blåser inte i dem engång.. utan ett x antal gånger.. å det är inte *tut tut tut* utan det är *TUUUUUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT*. Tror barn är oförmögna att få huvudvärk lr ont i öronen av ljud.
Men vilka lungor å vilken kondis dessa barn har. Huh. Hehehe

Jag å Henke satt på golvet inne i köket å samtalade å Tessan stod upp hela tiden. Jag frågade hela tiden om hon ville ha hjälp, men nej. Jag såg henne sitta i 5min strax innan vi skulle åka hem. hehe

Huvudsaken är att barnen hade kul, å de hade dem. =O)


Jag har blivit en traderare igen.. hehe. kolla in auktionerna =O) Heter mijoma där =O)
Ska lägga ut lite mer grejer här snart. Sånt som man inte har användning för, som bara ligger å skräpar å samlar damm.
Jag har ett dilemma dock. Har ett gäng bilder som bara ligger. Fick dessa av min far för flera år sen. Jag har ingen som helst användning för dem, då jag INTE får kasta upp dem i ramar. Det är starwars bilder. i ca 20x60 cm, orginalen är oljemålningar tror jag, å sedan kopierats upp å sålts som samlar prylar. Enda felet med denna samling är att mor min använde de som ett underlägg när hon skulle tapetsera och förstörde omslaget de ligger i (dock är alla bilder i nyskick). Vette tusan hur jag ska göra. =O/

Mer då? Jo, vi håller juh på å rensar å har oss å säljer massa grejer å sådant, bla barnkläder å prylar m.m.
Så när jag bökade runt i lådorna nere i källaren hittade jag gamla ritblock.. hehe. Så jag tänkte kasta upp ett par skisser från dessa jag hittade. Vet att jag har ett gäng kvar, liggandes nånstans. Ska fota de åxo å kasta upp. hehe.
Mycket nöje:
De flestateckningar är från 2000. Så ni vet

Dunno.. säkert inspirerad från nå rollspel. =O) Förmodligen inspiration av gruppen säkert när man inte va den lyckligaste personen i världen
Jag gick juh estetisk konst o form. detta va en tribute till oss själva.. hehe
från rollspelstiden.. bara kladd.. haha.. sällan jag orkade rita ordentligt =O) en skiss/kladd på ett kvinnligt ansikterollspel.. what else heheMinns inte om jag ritade detta lr om det va en tjej kompis. Vet iaf att det va en tjej kompis, Maria, som lärde mig att rita hästar å hon blev lite små sur för jag lyckades DÅ göra en snyggare häst än vad hon. Hon är tok duktig idag på djur
Arne Anka inspirerad
En Lion graffiti teckning. Ännu en Lion En till =O)
Lion.. den senaste

Så här kunde en sida se ut 98 - 00 då man va nere på vårt hiphop cafe. hehe =O)
Massa kladd å tags

Kommentarer
Postat av: Nanna

Gud vilken dag du haft idag. Jag hoppas du inte brutit några nackar i alla fall. :)



Trist att du missade audition. Sådant tror jag kan va skoj.



Gud jag hade inte pallat stanna kvar med allt tutande. :)

Men som du säger,huvudsaken att barnen har kul.



Hoppas du får en bättre dag imorgon.



Kram

2009-11-24 @ 20:37:09
Postat av: Linda

Låter inte som en rolig dag, hoppas du mår bättre idag!



Lite avundsjuk blir man på att du är så duktig på att rita.. Dela med dig.. :-P

2009-11-25 @ 13:50:57
Postat av: Sofie

oh jag får ju ångest! Jag hinner aldrig att sätta mig o rita längre...känns som om jag har glömt hur man gör! Hur är det med dig då finnpajsare!?!

2009-12-14 @ 13:05:27
URL: http://www.metrobloggen.se/frufasth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0