Msn krångel.. felkod 80072f7d

Fan va sur jag blev idag.
Har haft problem med nya messenger. Har kört med gamla 8.5 tills idag pga sist jag försökte uppdatera den, lr en vän höll på å skulle uppdatera den FAST jag sa "Nej, jag gör det själv sen". Men denna gjorde det iaf å strulade till det totalt å gjorde så min äkta office paket (ja.. den som man köper med kartong å allt) blev oäkta. Kul jul.
Ja, denna person vet om det å jag har talat med denne.
Iaf.. du lyckades jag iaf efter en veckas strula få bort allt som har med messenger live att göra å instalera den gamla 8.5 som funkade tok bra.
Idag när jag skulle in på msn så står det "Ny messenger finns tillgänglig. Du måste ladda ner denna för att fortsätta. Vill du ladda ner? " sedan får du välja mellan JA lr NEJ .. väljer du nej så funkar det inte å logga in.. trycker du ja så laddas den nya ner å du kan inte logga in.. lr rättare sagt JAG kan inte logga in. "FA# I HELA JÄ7£@ AP AR%#L"
Jaja.. jag laddade ner, tog bort allt, laddade ner den gamla, men nej.. Leta som fasen efter lösningar på nätet.. å vad fann jag? JO .. En kille hade funnit lösningen.. Fan va lycklig jag blev. Han skrev vad som ska göras.. lr rättare sagt ska tas bort.. jag gjorde det efter mycket letande.. å nu funkar det. =O)
Så nu ska jag berätta hur du gör.. Tji tjing =O)

''felkod 80072f7d''
Ta bort nVidia Forceware Network Access Manager
Hur?
Gå på sstart menyn, "inställningar","kontrollpanelen", "lägg till/ta bort program", bläddra tills du hittar
"nVidia Forceware Network Access Manager"... sen är det bara å tuta å köra igen =O)

Men är ni inte villiga å testa å ta bort det å är rädda att de blir nå fel så låt bli å försök finna en annan lösning. Tar inte ansvar för att det blir nå knas på eran burk om ni gör det.. men det funkade för mig =O)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha? För mig har det inte blivit något knas sedan jag ordnade den nya versionen.. Skönt nog. :-)

2009-11-06 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0