OMFG

Kolla.. Jag hade juh för kilo en blogg?! HA! Livets små mysterium visar sig då å då i små förpakningar.

Vad har jag för ursäkt med att inte skriva så mycket i bloggen? Inge tid? Jag är juh för bövelen arbetslös, så jag har igentligen all tid i världen. Ork? Nja.. igentligen är det juh inte så fysiskt ansträngande att skriva? ;oP
Vilja? Jadu.. Vill å vill.. Visst skulle jag vilja skriva.. men jag har juh inge vettigt att skriv a om.. haha. Vem fan vill läsa att jag satt i mitt hörn å gungade fram-å-tillbaka å rablade konstiga ramsor om teletubbies och Bumbibjörnarna? Det är juh för tusan knappt nån som kommenterar .. Jo.. en kommenterar oftast jämt å det är alltid lika kul =O) Tack =O)

Ja ni.. Idag ska vi iväg på 25års kalas. Vi ska vara där om 2timmar å .. Vänta..

*paus musik*

... HAHAHA.. Fick precis reda på att Miio duschat.. hahaha.. Själv.. hehe. Hon fick lite brådis.. hehe. Gumman då.. hehe.
Vi håller på å väntar in Leo så han å kan göra sig iordning så vi sedan ska åka.

Imorgon ska vi iväg på kalas igen.. tror de va 4års kalas. Miios kompis fyller år, så ev ikväll ska jag dit å hjälpa hennes pappa med att lägga golvet så de små liven har nå å springa på .. hehehe. =O)

Jess.. Nu ska jag göra mig iordning innan min bättre hälft lynchar mig.. hehe.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Näämän?! En uppdatering, kors i taket! ;-)



& du gnäller lite först över inga kommentarer, då jag verkligen kämpar med att skriva en kommentar till varje inlägg. Muttra Haha.



Iofs har du påminnt mig dom senaste gångerna, men skyller på dig då du inte uppdaterar lika ofta nu förtiden. Så det så, nana na naaa.



Hoppas det är gott, eller jag menar trevligt på kalaset. ;-)



P.S Du får lägga ut en video när du sitter där i ditt hörn & rabblar massa ramsor! Haha.

2009-10-17 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0