Sjukdomar å fanstyg

Åkte på dubbelsidig öron inflamation förra veckan på måndagen å det har resulterat i att mitt höger öra inte är med görligt. Har istortsätt konstant yrsel när jag rör på mig. Juh mer jag rör mig dessto mer yrslig blir jag. Det här är inte kul. =O( Mitt jobb blir lidandes, hemmet blir lidandes, barnen blir lidandes och framförallt min sambo blir lidandes, då hon blir tvungen å dra de tyngsta lasten själv. Jag kan inte rå för att jag åkt på denna skit, men lik förbannat har jag otroligt dåligt samvete för det. Men men.
Va till läkaren idag, å när jag satt där i väntrummet så fick jag en ruggigt tryck i huvudet å bakom ögonen. Men dem sa iaf att det kommer gå tillbaka av sig självt å att allt kommer bli som vanligt igen. Får hoppas det, för det här är inte kul =O/

Gnäll gnäll gnäll.. Ibland får man göra det

Kommentarer
Postat av: Linda

Uuh, stackers dig.. :-( & här har tyckt sååå synd om mig i helgen som hade feber & halsont. Finns alltid dom som har det värre. ;-P



Du får tänka att du skulle gjort likadant tillbaka om det var din sambo som låg sjuk, så försök inte att ha så dåligt samvete utan lägg energin på att bli frisk istället!



Kram

2010-04-14 @ 13:52:26
Postat av: Nanna

Men fy låter jättehemskt ju. Ja hoppas verkligen det går tillbax snart också.



2010-04-23 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0