En hemlig kanske kommer snart

Ja... Kanske ska ta upp den hemliga bloggen igen. Råkade visst radera den för ett tag sen, men ska väll öppna den igen, lr kanske en ny.
Fick ett tips av en vän att återuppta skrivandet, helt utan censur, dock utan att hänga ut folk, för att jag har sådant kaos inom mig att jag vare sig snart vet ut lr in.
Som tur är har man kidsen... Dem ger en så mycket energi, ger otroligt mycket glädje... Helt underbar känsla att se dem i ögonen å se värmen å kärleken. Dem ÄR min styrka.

Men som sagt. Hemlig blogg var det. Japp. Hädanefter är det den som gäller.
Ni som läser denna vill jag bara meddela att jag mår skit bra.

Tjillevipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0