forts på Long Ago

Jajamen.. Nu är det fortsättningen som följer.

Nu har vi ätit våfflor, jag har tom hunnit duscha. =O)
Vi satt och kollade på "Fantastic Four: Rise of Silver Surfer" , käkade popcorn och Cheeze balls och drack saft.. Leo har somnat bredvid mig och sover mot min axel.. ska bara ta han å kissa... kommer strax =O)

*mellan spel med hiss musik*

Japp.. då va kvälls rutinerna avklarade. Ska bara ta medicinen så är det bara å softa å vänta på att Nisse ska komma hem. hehe

Ja.. vad har man hittat på mer då?
Vi har hållt på i trädgården nu några dagar. Fått för mig att vi ska flytta våran kompost, så då blir det till å gräva och fixa å dona.. Ska göra en liten gång mellan grannen och våran lilla "charmkulle" på tomten som är övervuxen av nå grönt snår av .. ja... det är grönt och är som ett spindelväv över backen.
Iaf.. så gången hålls på å grävs fram.. stenar hålls på å flyttas m.m m.m.. mycket å göra är det iaf.. hehe.

sen har jag väll gjort en stor tabbe när det gäller trädgårds arbete.. sågade av tre stora grenar på en björk (björken är på änden av tomten och gör ingen direkt nytta där) som jag funderat på att ta bort... men nu MÅSTE ta bort, då björkar inte brukar överleva att bli klippta på det viset.. hehe. Men men.. ca 5år på mig innan den dör.. hehe.

Fick besök av Lindas tre kusiner idag.. Linda själv hade hunnit åka till jobbet, men jag å Leo var hemma (Miio är hemma hos farmor). Så jag, Jennifer, Rebecca och Markus drack kaffe å pratade. Va kul å se dem.. kom fram till att dem va knappt torra bakom öronen när jag å Linda träffades.. å nu är dem 14, 15 och 16 år gamla. Tiden går fort.. för fort ibland.

Ja ni.. nu vet jag då inte vad jag ska skriva om mer.. Vi alla mår hyffsat bra.. lite snoriga å hostiga.. men annars lugnt.

Ha det gott tills nästa gång vi skrivs =O)

fnylle

Kommentarer
Postat av: Sofie din darling!

Skummraketer!!!

2009-04-09 @ 15:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0