Long ago

Länge sen nu man skrev.

Har haft lite fullt upp nu de senaste veckan då man blev uppsagd å så.

NU ÄR MAN ARBETSLÖS

Har skrivit in mig på a-kassan. Men blev tydligen utkriven igår igen då jag inte kunde närvara på ett möte FAST jag ringde i förväg. Men men. Fick iaf reda på att barnen ska få gå på dagis dem tiderna jag är på arbetsförmedlingen vare sig dagis personal vill det lr ej.  Å det är skönt att veta, men kunde de inte kläckt ur sig det på engång?

Men men..

Sorry att jag försvann en snabbis, va tvungen å kasta i lite mer smet.. gräddar våfflor ser ni.
Ja det är fruktansvärt gott med våfflor måste jag säga..
Jag, Leo och Simon (Simon är Leos äldsta och bästa kompis) ska kasta i oss ca 16 våfflor tillsammans =O) Sen ska vi poppa popcorn, käka cheese balls, dricka saft och kolla på film =o) Grabb kväll ikväll... hoppas dem bara har städat i rummet bara som dem lovade.. hehe

Vi har fått ta över Pias, Peppos och Viktors katt, Nisse aka Fisen, då dem ska flytta in till stan och Nisse har varit ute katt. För Nisses skull så frågade Pia oss, lr vi erbjöd oss å Pia å Peppo tyckte det lät bra, om vi ville ta hand om han då vi bor i hus.
När man klappar han så märker man inte när han smiter iväg, men känner inte när han smiter. Han fäller hår i den grad att det ser ut som en xtra katt.. haha.
Men han har kul iaf.. han å Sigge kommer bra överränns. Dem bråkade lite i början, men nu leker dem bara. Nisse har testat Sigge lite, men Sigge gav igen där engång. Annars så har dem bara busat å lekt =O)
Nisse är raka motsatsen till Sigge.. Nisse VILL gosa när som.. Sigge vill gosa när vi andra vill sova.. hehe.
Men huvudsaken är att dem båda trivs =O)
Så du vet Pia så har Nisse det bra, iof så får du bild bevis på det titt som tätt =O)


Jag uppdaterar strax... Nu är våfflerna klara. =O))

å i ån ä e ö

Kommentarer
Postat av: Linda

Våfflor är smaskens ja. :)

Fick ni i er allihopa? Tråkigt att man blir så mätt på ingenting.. Sen efter en halvtimme blir man tokhungrig igen.. :P



Låter mysigt med en grabbkväll!

2009-04-07 @ 19:33:28
Postat av: Tezzan

Hehe, Nisse är efter våran Daisy :)

2009-04-08 @ 08:35:44
URL: http://tezzank.blogg.se/
Postat av: Henke

"Sorry att jag försvann en snabbis, va tvungen å kasta i lite mer smet.. gräddar våfflor ser ni.

Ja det är fruktansvärt gott med våfflor måste jag säga.."







Det är stor portion av humor :P

2009-04-16 @ 10:17:49
URL: http://www.spikey.nu
Postat av: Pia

Ni är underbara som tog våran underbara katt. <3

2009-04-29 @ 20:20:43
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0