Tisdag idag

Hallå hejsan och tjabah..

Igår så höll vi på ute i trädgården och jag fick en ny ärke fiende,
en STUBBE!
 
Hatar den!! Den vägrar ge vika. Men men, jag ska
ta den, bränna upp den och festa på dess rötter.. lr nja.. jag ska
iaf dra upp skiten å kasta den åt H.

God damn stubborn.



Vi har även skalat fram lite berg här på gården.. och ska fortsätta med det här om ett tag. Jag är lite trött i ryggen efter stubb jäveln så jag har bestämt mig för att vila ryggen idag så man inte blir sängliggandes.
Men det är kul när man redan ser resultat. =O) Då är det roligt att hålla på.

Annars så händer det inte allför mycket. Ska iväg och hjälpa morsans gubbe med nå angående husvagnen. hehe. Tjänster å gentjänster. =O)



Fick hem min dotter nyss. Hon å hennes kompis hade varit olydiga. Dem hade sprungit till skogen som är bortanför andra gatan. Tur att det inte är nån trafikerad väg dit, men dem vet att dem INTE får gå dit. Blev faktiskt rätt så arg på na, vad som helst kan hända. Nån idiot som nappar dem eller lurar iväg dem. Nån som skrämmer dem eller dyl.
Nu har hon iaf utegångsförbud och så får hon vara på sitt rum ett tag och tänka igenom vad hon gjort.



Uppdaterar senare ikväll. Ha det gott allihopa.

Tadaa


... Edward Munch "Skriet"

Kommentarer
Postat av: Linda

Stubbar är bra onödiga ja.. Har en liten en på min uteplats, fast den kommer nog få agera blomplats, orka krångla bort den när man bara bor vid hyreshus.. :)



Du får lägga ut lite mer biler, på hur tomten ser ut & så. Jätteroligt att se före & efter bilder. :)



2009-04-14 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0