Ja...

.. nu sitter vi här igen. Mina barn sitter å tittar på "Antz" .. den är faktiskt inte lika bra den "förtiälfte" gången. =O/ Men men.. popcorn å film håller barnen lugna. haha =O)

Nu har min Linda kommit hem igen. Hon kom hem i Torsdags. Man inser inte hur mycket man älskar någon först dem varit borta ett tag å man fått sakna dem. =O)

Idag har vi firat svärfar å hans fru då båda fyller jämnt iår. Men nu på kvällen skulle vi hjälpt till i baren på klubben, men ingen barnvakt fick vi, så jag höll mig hemma.

Annars då? Jo jag har glömt att berätta att jag varit och hjälpt en vän med att måla en logga (han hade tagit kort på mig, från sidan, under tiden jag målar, Fyyyy.. haha.. Fy fan sikken mage man hade.. DEN SKA VÄCK.. Huh.. hehe. Pappa mage ;)
 Jevia assistans

Denna är friad*, bara så ni vet. ;) Dock ej klar än. Ska fylla i med lite svart färg å sådant.
Företaget heter JEVIA assistans och är ett assistansbolag och hushållsnära tjänster
* Friad = frihandad, dvs målad för frihand, genom att titta på en bild

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon blir det Markoolio. Han är faktiskt riktigt bra live måste jag medge.

Nej, nu får ni ha en trevlig fortsättning tills nästa inlägg.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättetjusigt. :)



Hahaha "pappa-mage"? Fast det är nog ganska vanligt fenomen att pappor har en liten mage, eller min pappa har en gigantisk. :-P

2009-08-01 @ 22:12:01
Postat av: Pia

<3<3<3

2009-08-08 @ 14:41:17
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0