I.F.O

IFO...identified flying object.... Idag var det en perfekt dag för pulka åkning. Jag, Leo och Leos kompis Mattheo va vid pulka backen idag och åkte tefat, vanlig pulka och Bobb. Och efter en stund kom Mattheos stora syster med kompis åxo. Iaf så kan jag medela att barn är små galna vildar som tror sig vara oövervinerliga. Leo och Mattheo knuffade på varandra och sedan sprang de efter varandra och hoppa upp på bobben .. sladdade, ramlade, skrattade.. fy fan va kul dem hade.. hehe.. jag skrattade själv så tårarna rann.. hehe
Efter denna pulka dag åkte jag och Leo och handlade.. vi hade bestämt oss för att äta våfflor för att sedan ha en myskväll. Vi kollade på Scooby Doo och åt popcorn och Cheez Balls å njöt av den stilla lugn som innfann sig i huset.
Vår hulligan katt Sigge hade varit ute hela dagen.. så han har istort sätt sovit hela kvällen, där av lugnet.. lär väll bli ändring på det inatt..

Nej Bruce den allsmäktige kallar... om vi inte finner att nån av dem vi lånat mer tilltalande.

Tjillevipp

Lita aldig på en person som har en rävsvanns bakom örat.. för då är det nå skummt med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0