Explosionen ett faktum

JAAAAAAAA!!! F#n va jobbigt... Känner mig som en tickande bomb.. Irriterar mig på allt, blir förbannad för minsta lilla. Ett ex: Imorse när jag åkte iväg för att köpa kaffe, skulle parkera men min väg blockerades av tre ungdomar i åldern 11-14. Dem ser en bil komma som ska parkera, vad gör dem.. saktar in, går ännu saktare just där bilen ska köra in å parkera. Jag kände den bubblande ilskan expandera och jag aville hoppa ur bilen, ta den ena grabben å slå den andra med. Fy fan va läskigt det är. Som tur är lyckas jag oftast tygla mina aggresioner, men känner att det pyser ut "lite" irritation här å var.



Stress.. har aldrig känt mig stressad över det ekonomiska, alltid tänkt "det ordnar sig". Men nu.. Fy fan..
Hade inte fått nya A-kasse kort, ni vet dem man kryssar för dagar man är hemma arbetslös m.m. Ringde till dem å frågade om inte dessa ska skickas ut automatiskt när dem är slut. Man får några kort åtgången, och så ska det komma hem automatiskt sedan man skickat de sista.  Jo det sköts automatiskt, när a-kassan kommit igång och pengar börjar rulla.. Är det inte lika viktigt lr viktigare att det funkar just i början så man kommer in i systemet så man slipper sitta och ringa runt å beklaga sig till företag för man inte kan betala? Jisses..

Nej.. nu måste jag koka upp en ny kanna kaffe.. lugna nerverna... kanske gå ut å bita av en bit av asfalten å slå huvudet i väggen å hoppa ner i vår gamla icke fungerande badkar i källaren å skrika ut ångesten i form av hamster ljud..

Todeloo

Pelikanariestork = odefinierad fågelart

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det vänder snart med ditt humör, låter inge roligt alls att ha det så där..



Fast, hamsterljud är ju hur sött som helst. ;-P

2009-05-29 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0