".. trubbel och problem på stureplan"

Det ringer i mobben, det ringer hemma... det ringer la snart i spisa å? HA!

Nej, det har inte ringt allt för mycket, tack å lov. Mest tele säljare, som vanligt. Skott pengar på vissa.

Under nästan en veckas tid har jag varit gräsänkling. Me and my kids.. my kids my kids. Stackarna hade nog jäkligt tråkigt i måndags. Började, i söndags, som nått som kan efterliknas med ett sendrag i vänster skuldra som eskalerade. Jag hade så förbaskat ont från vänster skuldra till vänster bröst, hela revbens partiet. Fy fan. Skulle lägga mig på kvällen, gick fasen inte å sova. Gjorde så förbannat ont. Varje gång jag rörde mig högg det till, varje gång jag låg still så högg det till. Det resulterade till att jag gick på diklofenak i ett par dagar. Fy fan , å jag som hade planerat in veckan så bra. =O( Men men. Så är det =O/
Idag har jag inga känningar. Lite stel kanske, det enda. Men fy fan vilken smärta.

Tele.. softa....

Jävla telefon försäljare.. Gaaaaaah!!

Nå, vart var vi.. jo..
Igår va la den första dagen jag fick nå vettigt gjort. Besiktade bilen, om besiktning. Fick nedslag på bromsar back. Jag visste att de va dåliga, men hade inte riktigt råd med att byta dem, så jag gjorde en chansning så jag kunde göra det här i augusti, men tji fick ja. Va bara åka å handla skivor å allt. CA 1000kr för allt. Jag vet, inte så mycket, men det känns när man är arbetslös. =O/

Idag då? Jani. Va så dum att jag kastade igång diskmaskinen utan att ta ur kaffekannan, som jag hade tänkt diska för hand,  som jag hade tänkt koka kaffe i så jag kunde börja röja. Men men..
Nu tänker ni "det är bara å öppna diskmaskinen å ta ut den", jo visst är det så, men nu blev det icke så. Nu får den diskas. Hann iaf ringa ett par samtal å så. Inga roliga samtal, men men.
A-kassan? haha. Jävla regering säger jag bara. Hoppas ni jävlar som röstade blått kryper i er egen avföring.. Fan.

Ja vad ska man säga mer? Inte mycket, skriver juh bara här. =OP
Nu ska jag kasta igång en kanna kaffe.... snart.. hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Va bra att du mår mkt bättre nu.



& det är väl roligt att någon ringer iaf för att prata? ;-P



Hoppas att du fick dig ditt kaffe, själv sitter jag med en kopp te & försöker få bort mitt halskrassel jag vaknade med imorse.

2009-07-29 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0