Jobb jobb å jobb

.. det är vad jag vill ha.. Inte Robin Hood.. Jobb vill jag ha. Klättrar snart på väggarna här hemma.. renoveringen var juh lite för att jag skulle ha nått att göra, men det är juh inte kul när man inte har pengar för det igentligen. Men men. Det är väll bara fortsätta söka..
Fick svar idag från ett jobb iaf.. där blev det ett nej.. Kundtjänst på Viking Line.. hehe.. Perkele, dröm jobb juh.. ;)
Sen ringde dem från ett annat ställe också, men tyvärr är min telefon som den är så jag varken hörde när det ringde eller såg vem som ringt. Men nu vet jag och ska ringa upp dem imorgon.
Blir även att ringa ett par andra företag under veckan och se om dem har fått nå klarhet i allt.

Sen verkar det som att en grej kommer att ordna sig till det bättre och det är jag glad för. Inte lätt när två tjurskallar ryker ihop.. hehe. Men men.. är lika mycket bådas fel.. så vi får dra våra strån i stacken, svälja stoltheten och ordna upp allt.

Sen vill jag skänka en tanke till 14åriga pojkens, Jespers, familj. Vi vet, tyvärr, vad ni går igenom. Inte rättvist när ett så ungt liv måste få ett avslut =O(


Pennan är mäktigare än svärdet... men nog fan gör det ondare att få ett betong block i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0