Snorigt värre

Jupp.. vi har nyss ätit jag å mina barn. Blev rester från igår, köttfärssås och spaghetti. Gott som f-n tycker jag, men jag var tvungen och fixa till den lite.. Salsa de la muerte som jag köpte av min gode vän Dan. Han hade i sin tur köpt den från nätet (länkarna till dessa sidor finns just under "länkar"). Den är 10ggr starkare än vanlig tabasco men smakar fortfarande gott.
Ni som läst Lindas blogg "Hett" kan förstå då varför hon tyckte det va så pass starkt som det va. hehe.

Annars har helgen fortskridigt utan nå större incidenter. Blev väldigt besviken på en viss person bara.. men men.. Får väll hoppas det löser sig till det bäste.
Annars så har jag bara varigt allmänt snorig och förkyld. Den håller sig fast som en jäkla Facehugger
Facehuggers ja.. hittade en skön gosedjurs set.. hehe... vill ni se klicka då HÄR  =O)  

Fick precis en länk från min andre gode vän Cladam, när vi endåså är inne på Alien temat.. hehe..  klicka HÄR

Hur det har gått med renoveringen? Jorå.. inte ett skit faktiskt.. vi har inte pengar till att färdigställa skiten, för tillfället. Jag insåg att vi måste fixa ett par grejer innan vi kan måla överallt, så då tappar iaf jag lusten och göra det man kan göra.. men jag ska väll fixa det jag kan. Snart löning så. =O)

Nu ligger Leo och pusslar här på golvet och Miio.. ja .. hon smet upp tror jag för tillfället.. säkert för att hämta nå.. hehe.. Hon är en riktig retsticka... Leo kan bli, som han själv säger, "GAAAALEN" på henne.. hehe.

Ja dt var väll det jag hade för tillfället... Kan väll medela till dem som är nyfikna att jag inte har hört om nå nytt jobb än. Men jag fått löftet från vissa företag att denna vecka få ett svar, vare sig positivt eller negativt.
Är väll snart uppe på tre siffrigt när det gäller antalet jobb som sökts.. hehe.. Vissa jobb har jag ingen aning om vad man gör eller vad det går ut på.. men man kan juh inte säga att man inte kan innan man testat.. eller hur? hehe.. Dock har jag ej sökt nå kirurgi jobb eller dyl då jag VET att jag inte kan det.. hehe. Hmmm.. kanske skulle testa  söka iaf.. ;0)


I jymden kan ingen höja dig gjåta

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt med uppdatering. ;-)



Såg lite läskigt ut det dära gosdjuret som var över bebisens ansikte.. Fast barnen kanske tycker det är mysigt..? Såg ju inte ut att ogilla det iaf.



Tror inte det är så bra ide att söka kirurgi jobb.. :-P

2009-03-16 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0