Death skull cup

Mina kaffe muggar är bland dem käraste tillbehören jag har, har jag kommit fram till. =O) Ni ska se en bild på dem nån dag.. hehe.. ;)

Annars då? Jo för fan. Ryggen säger till lite titt som tätt att det inte är alltför bra att greja för mycket. Så nu håller jag på å målar å donar på övervåningen. Kommer bli najs som fan =O)
Märkte dock igår att jag måste fan ut mer.. Jag måste ta en dag lr två till att åka å umgås med vänner själv. Visst att det ska bli att man tar barnen med sig å, men måste ut å vädra lite för mig själv å. Känns som familjen trippar på tå runt en vissa dagar.. hehe. Å så ska det juh INTE behöva vara. Fan, jag måste ha ett jobb.. å det är snart.. huh.

Nu ska jag dra i mig mitt kaffe å sedan fixa lite till.

Tjingeling.

PS: hehe.. här under kommer det komma lite pappa ord och översättning.. bara så ni vet.. ;)

Kyspangyl = grej

Kommentarer
Postat av: Linda

Antar att kopparna inte är rosa? ;-P



Egen tid utan sambo & barn är ju jätteviktigt ja, så man får ladda batterierna. Själv har jag ju lyxen (eller oturen..) att ha dottern växelvis så då hon är hos pappa sin får jag ju min egentid, sen då hon är här så får hon all uppmärksamhet.



Haha, jag har också mina egna ord för saker & ting, så man blir lite knasförklarad ibland. :-P

2009-05-27 @ 10:06:06
Postat av: Pia

o peppo fick äran o dricka kaffe med dig ur en av kopparna :P

2009-05-28 @ 15:31:25
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0