Det står ett slott...

.. på vårt vardagsrums bord.. Dock har Kungen å drottningen smitit ut på äventyr =O)

Vi hade Jacob å hans lilla Emma på besök. Måste träffa dem oftare. Emma va blyg i ca 5min.. sen var det fullfart på'na. =O)

Snart ska man upp å bråka med glasfiber väven. ALLt ska upp idag så man kan färdigställa allt. Så idag får det klia, stickas idag.

Denna rygg denna rygg.. Den vill inte vara med å leka alls längre. Jag går till kotknackaren, sen när han knäckt upp allt så känns det så bra, men likförbannat två tre dagar efter så är jag lika stel igen.
"Börja träna då" .. jo jag håller på, men jag kan inte träna när ryggen gör ont. Försöker, men vill inte förvärra saken. Kommer väll vara rullstolsbunden dagen då jag fyller 35.. hehe..
Denna sommar har varit hemsk, sett ur ryggens vinkel..

Annars? Ja ni... Det händer inte allt för mycket. Söker jobb, arslet blir tyngre för varje nej jag får. Fan, så drygt att söka när man vet att dem har 500 - 5000 ansökande på 1 tjänst. Känns som man dras längre å längre ner i dyngan. Vet inte änns om vi har råd med julklappar iår.
Det tynger mig så hårt att alltid vara tvungen att säga till mina barn att vi inte har råd med att hitta på vissa saker. Hur ska man förklara för sina barn att man inte mår bra, att man är ledsen å deprimerad över att man inte har ett jobb. Det känns tungt..

Nog med gnäll..

Habba Babba är nått ni sett? Inte? Se den nu =O)


Kommentarer
Postat av: Linda

Inge skoj med ryggar som strejkar, samma med min..



Ja det där med jobbsökandet & dålig ekonomi är inge skoj, jag håller på att stressa sönder mig känns det som..



Mina kompisar har jättedålig humor, ingen som tyckt habba babba är kul.. Jag som tycker det är sjukt skoj, haha!

2009-10-24 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0