Den senaste eran

Fy fan va dålig man är på att uppdatera. Shame on me.

Vad har hänt? Jani.. Fick juh jobb som säljare åt härjedalskök och sålde köksluckor, men sa idag upp mig pga att jag inte kände att det va ett jobb som passade mig. Det var otroligt lärorikt å kul måste jag dock säga.

Efter att jag fått detta jobb så har jag istort sätt bara jobbat. Jobbat jobbat jobbat. =O/ Så det har inte funnits så mycket att skriva om. =O/

Dock har en riktigt tråkig sak skett. Miio har brytit armen =O( Hon hoppade studsmatta med tre andra, äldre flickor, flög ur baklänges å landade på sin arm =O( Men hon är en tuff tjej det där. Gnäller väldigt lite å säger enbart till när det verkligen gör ont. Så tuff lill skruttan.

Ja.. det får räcka för denna gång

Får se om jag blir bättre på å skriva här när jag får normala arbetstider =O)

Kommentarer
Postat av: Linda

:-O



Har du uppdaterat utan att ha sagt till?!



Aj då med armen, hoppas den läker fort.



Ja, stoor skärpning med uppdateringarna här nu!

2010-06-18 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0