Blir så trött..

Vissa saker man hör är fan skrämmande. Finns fan folk till allt. Skulle det va jag som blev utsatt för nå dyl å falska anklagelser, skulle det fan bli (jag vet .. säkert många som tycker det är löjligt) polis anmälan på en gång. Sen folk som gör en höna av en fjäder.. Förstorar saker till sådanna enorma proportioner så det är skrämmande att se hur dem igentligen funkar. Där å.. tänk lite längre.. det är medmänniskor, folk som bryr sig, vänner... vill man förlora folk, visst, fine by me. Nej.. jag bryr mig inte om just DU tar illa vid.. Nej, det här handlade säkert inte om just dig.. handlade om två, tre, 10, 400, 500 000 olika människor. Skärp er, vuxna människor som fan tror att de alltid har rätt å total vägrar å se nån annan lösning på saker å ting. Fan va sne jag blir. Klanka ner å verkligen ställa sig å hoppa på en annans dåliga psyke är fan vidrigt gjort om man är en medmänniska. Vet du att nån mår dåligt... VÄLJ DINA ORD.. Fan.. hur svårt kan det vara. Har nån gjort fel, den gjorde det absolut inte med vilje, tänk liiite längre än näs tippen. Nej.. detta handlar inte om mig.. blir bara trött på att se folk bete sig så jävla illa mot vänner, släkt, familj... manipulativa idioter. Förlåt är ett så bra ord... om man verkligen menar det. Den kan verkligen värma och ta bort en sten från nåns bröst, men används så lite. Samma sak, "det är lugnt, det ordnar sig".. skit bra mening.. MENAR man det så är man en riktig med människa.. en som bryr sig. Skulle kunna skriva så jäkla mycket nu .. men nej.. tänker inte.. då kommer säkert nån ta illa vid sig å jag får skit för det, å nån annan tycker att "ojdå va han är grinig, är han så jäkla mycket bättre själv?" Ja, tydligen är jag det. Jag är inte perfekt... långt ifrån.. men jävla patrask finns det lite väl mycket av här i världen. Bajs på er som läser detta å tar illa vid då ni behandlar medmänniskor, vänner, familj, släkt, sambo, barn illa. Ni är inte värda mycket.. Till mina vänner önskar jag all lycka å välfärd. Må solen lysa på er under de regnigaste dagarna å livet le mot er å ge er så lite motgångar som möjligt. PS: Säger det igen. Jag pekar inte ut någon.. detta är ett allmänt perspektiv över alla miljarder människor som lever, levt å kommer leva på vår jord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0