Lonley day

Ja, det blir vad man gör det till. Livet går vidare.

Känns konstigt att sitta själv i ett tomt hus. Ingen som kommer å frågar om nått, ingen som har nått att berätta, ingen som kommer å ger en kram bara för att... ingen att tjafsa med.
Just idag känns det tomt och ensamt. Jag ville så gärna, men började fundera och kom fram till ett svar. Inte den jag ville men. Jaja. Finns tusen åter. Bara surt att man föll lite, för andra gången i livet, å samma visa denna gång. No good.
Men jag har haft det bra. Jag mår bra majoriteten av tiden, men dessa dagar är fan inte kul.

Men lika bra att inse fakta. Ensam är stark. Ingen som bryr sig på riktigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0