Dagar

Har så mycket att skriva, men mycket av det skulle förstöra för vissa personer. Jag vet att DU är här inne å läser ibland. Börjar tappa förtroendet på människor i dessa krokar.. eller människor överlag, speciellt kvinns.. Ni må va bland de underbaraste varelserna som går på denna jord, men shit vilket kontroll behov och bekräftelse behov. Visst att det ligger i människans natur "SE MIG HÖR MIG" men att lägga in "gör som jag säger" eller "det du säger/gör är feeeel". Jag har lovat mig själv att leva varje dag. Lyckas ibland, misslyckas då å då. Men nått positivt gör jag varje dag. Så jag slipper gärna drama queens och folk med kontroll behov, eller uppmålande av Fan på väggen. Jag mår inte själv hundra, så jag behöver omringa mig med folk som muntrar upp mig, inte ifrågesätter och dömer mig. Jag vill vara glad och lycklig.. skratta å bara va.. snälla. Låt mig göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0